środa, 11 lutego 2009

Porwanie Drwala "Czarnoksiężnik Oz"



Każdy na pewno zna historię jak to Dorotkę wessało tornado i wypluło w krainie Czarnoksiężnika Oz. Spotyka ona tam m.in. stracha na wróble- co bez rozumu jest, lwa panikarza i drwala bez serca. To jego właśnie porywają w górę skrzydlate małpy( wysłane przez taką jedną wiedźmę), żeby roztrzaskać go o skały. (Później małpy będą pod batutą Dorotki, ale to już dalsza historia).
Obrazek- Paćkałem sie z tym długo i juz mam dość. Żółwik- dziękuję ci za genialny pomysł zmiany perspektywy- teraz to jest prawie jak kanion, a nie jak wcześniej pagórki na polanie.No wiem, że można by jeszcze, ale coś mi tu nie leży i już mi się nie chce.
***********************************
A jednak! Nie dało mi to spokoju. Teraz mam więcej, ale i tak coś jest nie tak- w każdym razie ostateczna wersja.


i przesłodzone tło bez intruzów:

Żółwik- dziękuję za wskazówki i motywację;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz